Khamis, 11 Februari 2016

PEMBORONG SUSU KAMBING HALIB'S | SUSU KAMBING FORMULA SUNNAH UNTUK SEMUA PERINGKAT USIA



Produk susu untuk kanak2 berumur 1 tahun ke atas. 
Susu dicampur kismis dan kurma serta dibacakan ayat2 Quran dalam suasana pengilangan Islamik. 
Sesuai diminum oleh orang dewasa

RANGKAIAN SUSU HALIB BERKEMBANG LAGI. PRODUK TERBARU SUSU HALIB:

Susu Penuh Krim (Susu kambing) dgn Kismis, Kurma, Manna (prebiotik), Delima, Badam, Buah Zaitun, Tembikai susu, Safron, AHA, DHA (dari buah oren), Proline, Leucine, L- Lysine, Vitamin A, Vitamin C, Zat Besi dan Kalsium


Vitamin A
Penting untuk fungsi mata

Vitamin C
Membantu penyerapan Zat besi dari sumber bukan daging

Zat Besi
Zat besi adalah suatu faktor dalam pembentukan sel darah. Ia merupakan komponen hemoglobin dalam sel darah merah yang mengangkut oksigen ke seluruh bahagian badan.

Kalsium
Membantu dalam perkembangan dan gigi yang kuat

Protein
Membantu membina dan membaiki tisu badan

Khasiat lain :

  • Meningkatkan selera makan
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan melawan penyakit
  • Pembentukan gigi dan tulang yang kuat
  • Memberi tenaga dan mencegah badan lesu
  • Mengatasi masalah kembung perut,batuk,asma dan penat
  • Mencegah cirit-birit dan sembelit
  • Meningkatkan ketajaman minda
  • Menguatkan jantung dan melembutkan hati Susu Halib's Goat  kaya dengan protin, enzim dan mengandungi faktor anti penuaan, anti arthritis serta anti barah. Ia mengandungi antibodi untuk membantu merawat penyakit gastrik, demam kuning, lelah, penyakit kulit, memulih tenaga batin, sakit jantung peringkat awal, ulser perut serta membantu dalam pembentukan tulang dan gigi serta pelbagai lagi penyakit kerana susu kambing merupakan makanan tambahan yang baik untuk kesihatan. 

Sangat baik untuk ibu mengandung dan perkembangan anak dalam kandungan seawal usia kehamilan. Sesuai dijadikan minuman harian utk kanak-kanak dan dewasa.


HALIB'S COCOA
Susu Halib bercampur koko 



550gm
Susu pernuh krim dengan Serbuk Koko beserta campuran Ginkgo, Goji, Delima, Manna, Tin, dan Kismis.



 Susu Halib 500g 

Kandungan kismis dan kurma beserta kalsium yg diekstrak dari rumpai laut


TESTIMONI
Pn. Salviah : Saya dah gunakan susu Halibs selam 6 bulan. Hasilnya amat memerangsangkan dimana sebelum ini anak saya susah untuk diberi susu tapi dengan Halibs saya dapati selera menyusu anak saya bertambah baik dan saya dapati anak saya lebih bijak dan masalah menagis malam tidak lagi menghantui saya. Anak saya akan tidur tampa terjaga hinggalah kepagi. Alhamdulillah saya mendapat tidur yang cukup tanpa perlu me,bancuh susu diwaktu malam. Saya yakin susu ini adalh yang terbaik untuk anak saya 


" Selepas pulang dari Cairo, Mesir. Saya diperkenalkan dengan susu Halib's (IMP).Alhamdulillah, sepanjang 9 bulan menggunakan Susu Bayi Halib's, anak saya tidak pernah kembung perut dan cirit birit, selain aktif dan mendengar kata."
- Ibu Faiz Iqbal -


" Anak saya selalu menangis malam dan sembelit. Sebelum ini anak saya diberi minum susu yang berada di pasaran tempatan. Saya bertemu dengan IMP dan telah mengesyorkan Susu Halib's. Alhamdulillah, masalah itu dapat diatasi dengan
izin Allah SWT."
- Ibu di Taman Nuri –


"Anak saya berumur setahun 8 bulan.Setiap minggu saya terpaksa bawa dia ke hospital kerana alahan susu yang teruk. Dia juga alergik dgn susu soya.Dalam satu motivasi sekolah, motivator perkenalkan kepada saya Susu Halib's. Alhamdulillah,selepas sebulan menggunakannya.Alahan anak saya dah berkurangan dan tidak perlu di bawa ke hospital lagi."


- Cikgu Kaunseling Sek KSS –


"Selepas saya memberi anak saya minum susu Halib's,dia tidak mahu lagi susu lain.Katanya, susu halib's manis dan sedap.Sekarang saya berminat utk perkenalkan susu Halib's kepada rakan saya dalam tentera."
- Tarmizi Sg Petani -


"Sepanjang anak saya minum susu halib's,dia tidak pernah demam. Tetapi ada satu ketika saya tukar ke susu biasa yg di beli di pasaraya,terus anak saya demam seminggu.Sekarangsaya kembali menggunakan susu Halib's untuk anak saya".
- Mohd Azhar -


" Saya disyorkan untuk menggunakan susu tempatan namun anak saya tidak serasi dan mengalami sakit kepala dan tak lalu makan. Alhamdulillah setelah mencuba Susu Halib's anaknya tidak mengalami sakit kepala dan berselera utk makan.
- Ibu Haris (2 Tahun - Langkawi) -


"Anak saya sebelum ini mengalami sembelit dengan menggunakan susu di pasaran. Saya telah mencuba Susu Halib's dan Alhamdulillah masalah sembelit dapat diatasi. Anak tidak lagi sembelit dan saya bersyukur kerana terjumpa susu yang baik dan halalan toyyiba utk
anak saya"
- Ayah Bdr Tasik Selatan Selangor -


KHASIAT KANDUNGAN SUSU:


Kismis

Menurut pandangan pakar-pakar pembangunan kanak-kanak, kismis mempunyai banyak khasiat pemakanan, serat, antioksidan, vitamin dan kalsium yang merupakan nutrisi penting untuk badan. Kismis juga mempunyai kandungan gula daripada buah yang asli. Ia mampu memberi tenaga yang konsisten kepada kanak-kanak. Kajian juga mendapati kismis yang kaya dengan potassium dan rendah dalam sodium membantu mengurangkan tekanan darah tinggi.


Kurma

Kurma ialah sejenis tumbuhan yang dikenali dalam bahasa saintifiknya sebagai Phonex dactylifera. Kajian sains membuktikan buah kurma kaya dengan unsur zat besi dan kalsium.Kanak-kanak amat digalakkan memakan buah kurma kerana ia dapat membantu dari segi proses pembesaran dan pembentukan minda kanak-kanak.


Seaweed Calsium

Seaweed Calsium diekstrak daripada rumpai laut yang merupakan kalsium organik yang paling mudah diserap olh tubuh kita. Ia merupakan sumber kalsium yang baik dan efektif untuk tubuh berbanding sumber kalsium yang lain.


L-Lysine

L-Lysine merupakan asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita. Ia amat diperlukan oleh tubuh kerana ia membantu dalam penyerapan kalsium.


Buah Goji
Goji atau nama saintifiknya Lycium Barbarum merupakan sejenis tumbuhan herba yang berasal dari Banjaran Tibet dan Banjaran Himalaya. Secara tradisionalnya, buah goji dipercayai mengandungi banyak khasiat untuk tubuh badan manusia serta mampu membantu merawat pelbagai jenis penyakit. Ini kerana ia dikatakan mempunyai bahan antioksida yang tinggi berbanding buah-buahan atau sayur-sayuran lain seperti strawberi, oren, rasberi dan lobak.


EJEN DAN PENGEDAR DI PERLUKAN

Call Sms Whatsapp untuk sembarang Pertanyaan
Time ( 8 pagi - 12 Malam)
Anda boleh Call sms Whatsapp
011-23628971 atau 011-39384359

sila Sms Atau Whatsapp jika pangilan tidak terjawab
Sms / Whatsapp
Nama Produk dan kuantiti
hantar ke 011-23628971 / 011-39384359
dan tunggu respon dari kami!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan